KĀ ES PLĀNOJU SAVU LAIKU


Man vienmēr ir paticies organizēt, plānot un sadalīt savu laiku konkrētām lietām un darbiem. Tāpēc pa rokai ir plānotājs, kurā visu pierakstu, lai steigā nekas nepaslīd garām un neaizmirstas. Nekad neesmu izmantojusi digitālos plānotājus, pieturos pie
vecmodīgās metodes- visu pierakstīt ar pildspalvu uz papīra lapas. Ik reizi priecājos, ka dienas beigās varu no plānotāja izsvītrot lietas, kuras bija jāizdara konkrētajā dienā vai nedēļā. Tā ir viena no mazajām laimītēm, kura dara mani patiesi priecīgu. Personīgajā plānotājā pierakstu tādus sīkumus, sākot ar- pieceļoties sakārto gultu, izsūc istabu, sakārto darba galdu... līdz pat ceļojumu plānošanai, ikmēneša izdevumiem un lielākiem pirkumiem, kas varētu ietekmēt manu konta stāvokli. Plānotājā piefiksēju it visu. To uzraugu un sargāju kā savu acu raugu, neļaujot nevienam tajā ieskatīties. Vai arī tev tā ir, ka nekad neatver savu pierakstīto plānotāju citu cilvēku apskatei?   

Šogad savu 2018. gadu plānošu "citā līmenī" ar skaistu, acīs krītošu, nopietnu un iedvesmojošu plānotāju no Cloudberry. Pirmo reizi man ir šāds nopietns un skaists plānotājs, kurā pat īsti negribas rakstīt. Labprāt to noliktu uz galda kā skaistu dekorāciju. Lai vai kā, tajā nav iespējams neko neierakstīt, tas pats par sevi liek aizpildīt tādas sadaļas kā- Top mērķi, Kā es tos sasniegšu. Ko šomēnes vēlos sasniegt darbā/ ģimenē/ sevis pilnveidošanā. Mēneša izaicinājumi. Kā es sevi palutināšu. 
Ja tev nav blakus kāds cilvēks, kas tevi visu laiku baksta un mudina izdarīt lietas, tad šis plānotājs ir kā tavs labākais draugs, kurš palīdzēs tikt soli tuvāk mērķiem un vienkārši dienu palīdzēs nodzīvot pilnvērtīgāk!

Gribi dzirdēt labāko lietu?! Plānotāji ir latviešu valodā un tie ir pašmāju radīti! Plānotāja autore ir iedvesmojošā  Linda Ķuze, kuras gaitām vari sekot līdzi arī Instagram profilā.
Pēdējos plānotājus vari iegādāties ŠEIT.

Kas tevi mudina un iedvesmo izdarīt lietas, kuras esi atlikusi nedēļu no nedēļas?
Santa




5 komentāri

  1. Anonīms11/1/18

    Pēdējā pusgada laikā esmu secinājusi, ka kārtīgs plānotājs tiešām ir vajadzīgs, pierakstot uz papīra viss liekas pārskatāmāk nekā fiksie ieraksti telefonā, kurus dažkārt sanāk aizmirst..
    p.s.Tev ir ļoti skaists rokraksts :)

    Sabīne
    thesabinelook.wordpress.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es Tev pilnībā piekrītu. Telefonā piefiksēju lietas, ja uz konkrēto brīdi pa rokai nav plānotāja. Citādi- visa svarīgā, mazāk svarīgā informācija vienmēr nonākt plānotājā.

      Paldies! :) Runājot par rokrakstu, tas man mainās kā negudrs. Esmu gājusi cauri dažādām "rokraksta fāzēm". Citreiz tas izskatās glīts un kārtīgs, citreiz paviršs un nesaprotams, tad brīvs un plūdošs...

      Dzēst
    2. Es savukārt nonācu pie pretēja secinājuma- papīra formāta plānotāji man nešķiet tik ērti kā elektroniskie..

      Dzēst
  2. Anonīms14/1/18

    Cloudberry plānotājs tiešām ir fantastisks, bet manuprāt nedaudz par lielu, lai nēsātu to līdzi. Iespējams nākotnē sagaidīsim kādu kompaktāku variantu. Varbūt kāda no lasītājām vai pati autore var padalīties ar kādu labu virtuālu plānotāju IOS versijā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tev ir taisnība, tas ir paliels un piedevām smags. Es savu plānotāju turu mājās, jo reāli pat ikdienas rokassomiņā neietilps. Bet vispār, nevienu sliktu vārdu par plānotāju nevaru teikt. :) Ļoti patīk gan dizains, gan izmērs, gan tā saturs.

      Vai esi mēģinājusi Google plānotāju?

      Dzēst

Blog Archive